31 Ekim 2014 Cuma

Hobi Eğitim Dünyası

www.hobiegitimdunyasi.com olarak  insana yapılan yatırımın en akıllı yatırım olduğu felsefesi ile yola çıktık. Ülkemiz gençlerinin daha iyi bir geleceği hak ettiği kanaatindeyiz. Bunun için ağlanıp sızlanmak yerine her bir bireyin üzerine düşen görevi yerine getirmesi gerekmektedir.
Ezberci eğitim sistemi yerine öğrencilerin daha aktif bir şekilde sürecin içerisine dahil edildiği eğitim metodları geliştirmeliyiz. Klasik sistemi artık terk etmek zorundayız. Eğer sorun üreten değil çözüm üreten bireyler yetiştirmek istiyorsak eğitim sistemini sağlam bir revizyondan geçirmeliyiz.
Dünya çapında sosyal sorunları çözecek fikirleri, projeleri olan kişileri seçen dünyanın en tanınmış STK larından Ashoka'ya üye olan okul sayımızı artırmak zorundayız.
Ahşap eğitim malzemeleri ülkemizde henüz hak ettiği değeri görmemektedir. Öncelikle öğretmenlerin yetiştiği eğitim fakültelerinde daha kaliteli eğitim verilmelidir. Hobiegitimdunyasi.com olarak sattığımız ürünlerin büyük bir kısmını öğretmenler kullanmayı bilmedikleri için öğrencilerine tavsiye edemiyorlar. Onun için değişim öncelikle öğretmenlerden başlamalıdır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder